-Gmz- dokturun ıyı demiş neden gelip burda sızce burda iyimi dıye soruyorsunuz ki gercekten merak ediyorum zaten kotu bısey olsa doktor soyler size bilinç sz cocuga kılo aldırmayın dokturunu dinleyin okuyorum bn burda bnde diyorum araba benim cocugum da mı war ama doktor ıyı dedı burdakı ler yuksek sorun bende mi diye dusundum cok ama suan sukurler olsun ıyı saglıklı dedım takmıyorum artık