Aysuduha Ya tam anlayamıyorum neresi olduğunu. Ama oturup kalkarkende ağrım oluyor dediğin gibi karnımın en alt kısmı ağrıyor. Ağrıyor mu acıyor mu onuda tam net ifade edemiyorum. Bebek büyüdükçe idrar kesesine baskı yaparmış ağrı olabilirmiş diye okumuştum ama ne kadar normal bilmiyorum. Bu hafta muayeneye gideceğim ama gidene kadar içim içimi yiyecek. İnşallah ikimizikide normaldir canım.