KahveliBirAnne öncelikle tebrikler benim ilk bebeğimin kalbi durdu karnımdayken iki hafta sonra farkettim ama sonradan anladım ki o halsizlik uyku hali belirtilerim de bıçak gibi kesilmişti
Şimdi şükür ikinciye gebeyim ama bi tedirginlik hep :( mesela bugün çok erkenden uykum gelmedi diye korkar oldum
Sizde de bazen uyku halinin olmadığı oluyor mu acaba