KahveliBirAnne Merhaba 3 yAsinda bir oğlum var ve bir hafta önce hamile olduğumu öğrendim hala soktayim karmaşık duygular korkular var mı benm gibi yeni Hamiş olan sohbet edeim.biraz
GamzeCan KahveliBirAnne beeen😀 oğlum martta 3 yaşına giricek 8 haftalık hamileyim ve işin kötüsü düşük riskim var yatıyorum 😞😞
sngl_ KahveliBirAnne merhaba öncelikle hayırlı olsun Allah sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻 Ben de 4 haftalık hamileyim ancak aşırı derecede belim ve sırtım ağrıyor normal mi sizce?
KahveliBirAnne GamzeCan aaa Allah’ım size bağışlasın evlatlarınizi ben daha kontrole gidemedim 5+5 günluk son adet takvimine göre hala kendime.itiraf edemdim ki hiç beklemiyorduk şok geçirdim desem yeridr Allah isteyen herkese nasip etsin
GamzeCan KahveliBirAnne aminn cocuk büyütmek cok zor ama cocugunuzun yaşı ideal insallah beraber büyür giderler ben beraber oynarlar falan hayaliyle istedim aslında insallah hayal olarak kalmaz😍
DrMery KahveliBirAnne öncelikle tebrikler benim ilk bebeğimin kalbi durdu karnımdayken iki hafta sonra farkettim ama sonradan anladım ki o halsizlik uyku hali belirtilerim de bıçak gibi kesilmişti Şimdi şükür ikinciye gebeyim ama bi tedirginlik hep :( mesela bugün çok erkenden uykum gelmedi diye korkar oldum Sizde de bazen uyku halinin olmadığı oluyor mu acaba
KahveliBirAnne GamzeCan üzülmeyin hormonlar tavan hemde çok fazla heoimizin doğana kadar 4 yaşında olacak ama.korkuyorum hayırlısı olsun ins
SerenDnz Bende 8+5 günlük hamileyim 3 yaşında bir kızım var benimde düşük riskim vardı kanamaml felanda oldu ilaç felan kullandım çok şükür şuan birşey yok ama daha kontrole gidene kadar tekrar insan tedirgin oluyor 😏
KahveliBirAnne SerenDnz korkuyor musunuz. Çok hani yetebilecek miyim diye dusunmuyoru değilim karmaşık duygular içindeyim
DrMery SerenDnz halsizliğiniz nasıl peki uyku hali filan Yani arada çok erken uykunuzun gelmediği zamanlar da oluyor mu ben de 4 haftalığım ama tedirginim biraz
SerenDnz KahveliBirAnne çok korkuyorum aslında 2 ciye hamile kalmadan öncede çok düşündüm hani yetebilecekmiyim ikisine yemekti ev işiydi eşti ama sonra dedimki gelirim ya üstesinden Allah’ın izniyle elbet zorluklar olucak hiçbirsey kolay olmuyacak ama kızım biraz daha büyüdükten sonra rahatlığa alışınca ben daha yapamazdım herhalde o yüzden bir kararla korkum ile kaldım 🤗🤗
0693 Bende yeni hamiş olduğumu öğrendim canlarım 4+5 oldum allah yardımcımız olsun diyelim mide bulantılarım başladı
KahveliBirAnne 0693 en korktuğum şey oğlumda 5 ay kustum resmen aç yaşadım ilaçlar serumlar Allah’ım yardimcimiz olsun benimde başlar yakında keşke baslaamda
KahveliBirAnne SerenDnz demekki çok ar vermemek lazzimis dedim ya bize suoriz oldu planlı olsaydı hazır olurdun testi yaparken bile laylaylom idim hani yoktur da genede emin olayim vs yarım saat testle balistik felan allahomm isteyen herkesin kucağını doldursun elbet yiyecek ekmeği varmış hosgelsin sefa gelsin