MerveKoz Muhammedamine aynen öyle doğru diyorsunuz ki sadece yatağa değil gün içinde bile abdestli olmak lazım
Maya1903 MerveKoz bizim oralarda al basması denir aslında tamamen psikolojik ama sizi rahatlatacaksa bi Öner’i sunayım bizim oralarda öyle durumlarda uyurken eşin bir kıyafetini baş ucuna koyarlar kabus görmemek için deneyin belki psikolojik olarak rahatlatır 🙂
Zeynp MerveKoz böyle şeyler düşünmeyin lütfen edin duanızı yatın okuyun üfleyin kendinize Ne kadar çok korkutursanız kendinizi bu tarz şeyleri o kadar çok yaşarsınız Allahım sana emanetiz bizi tüm kötü varlıklardan koru de yat
Yogurtlupilav MerveKoz bence telaşlanacak birşey yok. Hamilelikte sıklaşan bir ritüelde kötü rüyalar bende görüyorum ama birşeye yormaya gerek yok. Endişe-stres-korku-sıcak havalar hepsi buna etken :)
Bsk2101 Keşke seni bununla korkutan kişiler hamile olduğunu göz önünde bulundursaydı. Öyle bir şey var ya da yok, zaten hassas bir dönemdeyiz herşey korku salıyor içimize. Sen aklına kötü bir şey getirmemeye çalış. Hamilelikte hormonlardan olabiliyor çok fazla kötü rüya. Bol bol dua et yat bebeklerimiz Allah a emanet inan.
Asafinannesi MerveKoz ümmü sübyan biraz karışık bi mesele bence burda anlatılıp hamişleri tedirgin etmeye gerek yok. Benim 4 aya kadar neredeyse eşim geceleri nöbet tuttu başımda gözümü kapattığım an çığlık cığlığa boguluyordum her gece hatta gece de 3-5.. bebek hareketlenince geçer dediler.. gerçekten öyle de oldu. şimdi çok nadir kabus görürüm onda da eşim duyar sesimi uyandırır. Bol bol dua oku. Özellikle nas felak okuyup üfle kendine canım. Şifamız Allahtan 🙏
Beratalpinannesii MerveKoz bende sürekli kötü adamların beni kovalayip silahla vurduğunu fln goruyorum bilinclatimizdan oluyo bence canım filmlerden fln filan 😄😄
MerveKoz Ya Beratalpinannesii birde geçen hafta hırsız girdi evime belkide piskolojikmen ama rahat olamıyorum