MerveKoz bende çıktı canım bel bağı ve hemayil yaptım düşük yaptım 3.cü ayimin sonunda hocaya gidince sende Ümmü subyan var dedi bana bebeğin ondan düştü dedi tam o zamanlar da düşürür bebekleri dedi bana hoca bunlar insanların soyunun yurumesini istemezmis ya anne karnında öldürür yada doğduktan sonra Boğmaca olarak oldururmus en yakın zamanda hocaya git canım ama iyi bir hoca olsun araştır da git bende düşük yapmadan bebegimi hep düşürdüğümü görüyordum bana gösterdiler demek ki hep ağlayarak kalkıyordum okuyordum kendimi ama olmuş malesef bende de bu durum