Ptttssse hareketleri az diye yattım serum bağladılar susuz kalmış dediler az su içmişim galiba serumdan sora düzeldi ama bu seferde sancı çıktı doğum başlıyo olabilrdediker sabaha düştü geçti öğleden sora hastaneden çıktım şimdi iyiym çok şükür ama açılma varmı diye muayane yaptılar bikaçkez o çok yordu beni