Ptttssse Meraba güzel anneler bunu sizde kendinizi takip edin umursamamazlik yapmayın diye söylüyorum. 2 gündür bebeğimin hareketleri azalmıştı saat 5 gibi lavaboda kanamam geldi çok hafif sildikce hemen acile geldik nst bağlandı sanci yok hersey iyiydi ki kan değerlerim yüksek çıktı sanırım enfeksiyon var ve vücudum da yaralar olmuştu kasinmaktan hepsinin sebebi buymuş. 33+5 im usg ye göre de 35+1 ciğer geliştirici vuruldu bitane de hap verdiler erken doğum olmasin diye suan iyiyim kizlar. Belki kanamam olmasaydı hic bisey anlamicaktik lütfen sizde hareketler De azalma görürseniz ihmal etmeyin doktora gidin bisey kaybetmezssiniz. Bana dua edin ki erken doğum olmasinn evime döneyim🙏
dakpinar- Ptttssse çok üzüldüm canım , Allah korusun inşallah ikinizi de , zamanı geldiğinde gelsin küçük kuzu 🤲🏻 Hareketlerinde nasıl azalma olmustu mesela gün ıcınde kaç kere hareket etti ki azalma olduğunu farkettiniz ? Ben de 34. Haftadayım
Insanne Ptttssse sonuvu lütfen yaz ne sebep olmuş buna doktor ne diyecek yarın bende gideyim benimde bacaklarım yara oldu safra kesesi asiti testi yaptırdım bişey çıkmadı dermatolojiye yönlendirdiler stersren egzama çeşiti bişey dedi doktor ben hareket ediyo ama eskisi gibi değil sankin36 haftadaym yer kalmamıştır boşuna evham yapıosun diyolar ama ha bire hıçkırık tutuyo kızımı günde 4 defa faln oldu bugün bidr kasık ağrısıda var sendede kasık ağrısı varmıydı adet başlangıcı gibi hafif sızı şeklinde
Lokumunannesii Ptttssse çok geçmiş olsun zamanında sağlıcakla gelsin insallah bizde 34+2 olduk eskisi kadar hareket yok bir kaç gündür içim içimi kemiriyor birsey olmasından korkuyorum bugünde bakacağım hareketlere olmazsa fazla oynamazsa hastaneye gideceğim bende korkuyorum
Ptttssse dakpinar- cok sagol canm kolumda serum var eksik yanlis yazarsam kusura bakmayın. Hıçkırık şeklinde oluyodu ve sertlesiyodu hareket değildi yani. Normalde benim bebis eksi sever hemen oynardı ama yok kendjni dayayıp hemen kesiliyor du yemek yedikten sonra hemen uzanirdim başlardı oynamaya eger ki herzaman olan şeyleri yapmıyorsa kendinizi dinleyin ve doktor söyleyin nolur cok coj zor kaybetme korkusu bile bitirdi beni
dakpinar- Ptttssse hıçkırması kötü mü anlamadım kuzum sen ksuura bakma serumlu kolunla soru soruyorum 🥺 gün içindeki hareketlerini iyi anlamamız gerek o zaman 🥺 üzme kendını daha fazla stres yapma Allahım bak farketmeni sağlamış cok şükür 🤲🏻
Hsrt1 Ptttssse allah korusun inslalah bebeginide senide canim. Gercekten cok uzuldum ve suan bende korktum. Dunden beri bende hareket cok az hissediyorum. Sadece hickiriklari var nerdeyse. Kan ve idrra yeni baktirdim. Bi problem yok dedi doktor. 31+2 deyim bende. Korktum suan. Kontrolum carsamba gunu. Bunu okuduktan sonra bugun gidicem.
Ptttssse dakpinar- yok canm kotu değil yani sadece oule hissediyodum yoğun hareketleri yoktu kanama olmasa belki kaybetcrktim bebeğimi😭😭😭 merak ettiğin herseyi sorabilirsin canm bende sıkılıyorum hastanede zaten
dakpinar- Ptttssse anladım canım benim şimdi , evet kanama olmasaydı ya nasıl anlardın allahım çok üzüldüm 🥺 çok şükür , peki neden hastanedesin ?
Ptttssse dakpinar- kan değerlerim cok yüksek çıktı canm enfeksiyon dedi hemşire ama kesin yarın doktir soylicek ve bana 12 den sonra bisey yeme dedi😭😭😭
Ptttssse Insanne haber veririm canm tabi ağrım hic yoktu hala da yok. Ama kaşıntı mahf etti beni yaralar oldu bacaklarim lütfen ihmal etme git herseye baksınlar stres yapmiyim seni ama Allah korusun kaybetmek daha zor. Senin haftan iyi yine
Insanne Ptttssse doktor geldimi ne dedi acile geldim ben kalbi atıyo polikliniktr detaylı bakışsın hareketlerine dediler bekliyorum şimdi sıra var
Ptttssse Insanne şekerim yükselmiş canm. Kan değerlerim de yüksek çıktı şükür doğum yok detaylı usg den bakildi iyi yani canm
Ptttssse Lokumunannesii sizi korkutmak istemem benim gibi olmayın pişman olmayın diye yazmak istedim. İnşallah bisey yoktur canm benim haber ver banada 🙏❤
Ptttssse Hsrt1 haftan daha erken canm duzenli hareket bekleme benimde öyleydi ozamanlar sizi korkutmak için yazmadım ben özür dilerim korkma lütfen
Lokumunannesii Ptttssse hepimizin yüreği ağzında canım. Can taşımak kolay degil insallah umduğumuza uğratmaz Rabbim🙏🏼Tabiki .. sizde bizi bilgilendirin suan kahvaltı sonrası hareketlerine bakacağım insallah umduğum gibi olmaz. Teşekkür ederim💗🙏🏼
Hsrt1 Ptttssse Haftayi yanlis yazmisim farketmeden gerci cok birsey farketmiyor ama 31+6 yim. Estafurullah ozur dilenecek birsey yok canim. Sonucta ben kendim posta girdim okudum. Canim insallah hayirlisiyla alirsin kucagina. Bende sana moral vereyim. Kiz kardesim 36+0 da dogum yapti. Cok sukur bebek kuveze girmedi. Herhangi bir saglik problemide olmadi. Seninde arasinda 1 hafta var. Gonlunu ferah tut. Allah korktuklarina ugratmasin. Allah yardimcin olsun.
Ptttssse Hsrt1 yinede erken canm benimde oyle oluyodu akşamına bi bakiyodum kıpır kıpır hatta dün geldim nst bağladı kalp sesini duydum bi kudurdu icerde anlatamam. Çünkü.ben rahatladim☺
Ptttssse Lokumunannesii canm benim şekerim yüksek çıktı insülin kullanabilirsiniz dedi hemşire doktor öğle arasında gelmedi buçukta gelcek inşallah ozaman haber vercem