ada94 23 haftadayim ama açıkçası o MR ışınlarına çocuğumu maruz bırakmaktansa az daha dişimi sıkmayı tercih ediyorum. Zaten herhangi bir ilaç tedavisi yapılmıyor. MR da çıkacak şey için yine doğumu beklemeliyiz diyecekler. Ama şifasını vermediği derdi vermez Allah. O yüzden başka bir yolun olduğuna inanıyorum. Sadece arıyorum henüz. Malesef cok nadir görülen bir şey olduğu için hamilelerde zor oluyor.