Havvasoyd dolgit bir iki kullanımda rahatlatıyo.inan bende 23+5 başından beri var ilk hamileliğimde olmadı niye bilmiyorum bir süre ağroyo geçiyo bikaç hafta sonra tekrar birkaç hafta aralıksız ağrıyo..tevekkül ediyorum dilerim önemsiz gebelikten dolayıdır.inan hamileliğimde tek sorunum bu oldu inşallah kötü bişeyimi yoktur..ortopedi dr var tanıdığımız olur gebelikte dedi.ayaklarını uzat çok ayakta kalma dedi.iinş gebeliktendir :(