Deletedmom27362 Gebelik şekerine bakılmadan önce bazıları bi kaç gün önce şekerli yemeği falan kesiyor 😀 Alakası yok… Gebelik şekeriniz varsa gene çıkar yani .. Tatlı aşermeylede ilgisi yok. Ben çok tatlı yiyorum her gün kesin yani ama gebelik şekerim çıkmadı hatta düşük bile çıkmıştı . Şeker belirtilerinde genelde suyunuz fazla olabilir bebek bu yüzden çok önden gidebilir, ağız kuruluğu hemen acıkma vs vs…Zaten daha önce verdiğiniz kan testlerindeki açlık tokluk durumunuz ve çıkan glikoz değerinden az çok tahmin edersiniz