Valide
Maşallah kilonuz güzel bebisler sağlıkla gelir inşallah. Bende son zamanlarda çok yiyorum ama bebeğin gelişimi tamamlandı diye sanırım ilk zamanlar gibi endişeli değilim. Yine de zararlı seyleri azaltmam lazım ama
cabalicam son ay :) teşekkür ederim size de 💕