Baharsuer ikiz gebeyim 31. Hafta toplamda 15 kilo aldım, kendimi ağırlaşmış ya da şişmiş hissetmiyorum, yeterli dengeli besleniyorum, açıkçası canım birşey çektiğinde kendimi de esirgemiyorum ama abartma da abartmıyorum, bence gayet normal doktorum da gayet normal diyor zaten, sağlığınızı bebeğinizin sağlığını tehlikeye atacak şekilde beslenmeyin kendinize yüklenmesiyle sonra bence vicdan azabı çekilecek bir durum yok, bebeklerim 1.5 şar kilo şuan , 1 er kilo plasenta ve 1 er kilo amniyon sıvısı, rahim şişiyor, vücutta kan miktarı artıyor, ve doğal olarak vücut sıvı da tutuyor şimdi 3-5 kilo almak beklenemez zaten, doğal bir süreç üzmeyin kendinizi 🌸