Biziim hesaba dönmüş sizinkide bnde cinsiyetini bilmezken erkek olursa sen koy kız olursa BN koyarım dedim anlaştık erkek çıktı BN kazandım diyo😂 Adar biraz duyulmamış farklı bir isim ama o kadar da kötü değil siz gene dua edin saçma sapan işim buluyo eşim Bayraktar , Peker filan olsun diyo çıldırıyorum 3ay kaldı daha anlaşamadık