hamisanne_63 bence sen annesi olduğun kadar oda babası hem söz vermişsin bence bir çeşit mecbursun bir şin koymalı bence şöyle düşün ilk çoçuğun ismini eşin koyup sana söz verseydi ve şuan senin söylediğin ismi kesinlikle kabul etmeseydi ne hissedersin büyük ihtimalle her kadın gibi 😀burda bir post
Açıp eşimle tartıştık beni deli etti söz verdiyse niye tutmuyor o zaman söz vermeseydi derdik adar ismi de bence hayat güzel bir isim canım benim eşine anlayışlı olmalısın bence inşallah ortak bir karar verebilirsiniz 🙏