Guney16_Enes21 Eymen_Enis_Ser Hayırlısıyla bizde atlatırız inşallah. Bazen diyorum gözümü kapatıp bi açsam bebeğim doğmuş bikaç günlük olmuş benim ağrım sızım bitmiş olsa ne güzel olur 😁
Plnyvz Seval1ecrin nasılsınız peki nasıl geçti doğumunuz gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻 Benimde üç gün kaldı nasipse
Esilaecrin Plnyvz yok bence hissetmesin ikinci kızımda bende spinal oldum sadece cekistirmeleri hissediyorsun oda çok normal
Plnyvz Esilaecrin ona razıyım ama insan ilk defa olunca ne yaşayacağını bilemiyor bir de ben biraz çekerim böyle garip olayları 😂 Allah’a emanetiz artık inşallah sağlıkla hepimiz kucağımıza alırız 🙏🏻