Mrs-Turkk Seval1ecrin Allah sağlıklaa kavuşmayı nasip etsiinn doğumdan sonra hikayenizii, sezaryan hakkındaki düşüncelerinizi beklıyorum😌benimde haftaya
Guney16_Enes21 Seval1ecrin Allah yardımcınız olsun sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah bizim içinde dua edin lütfen 🤲
Eymen_Enis_Ser Seval1ecrin anladım canım Rabbim yar ve yardımcın olsun kuzum sağ salim kazasız belasız kucaklarımıza almak nasip etsin İnşAllah benim de son iki hafta ikinciye 🤗😘
Guney16_Enes21 Eymen_Enis_Ser Hayırlısıyla bizde atlatırız inşallah. Bazen diyorum gözümü kapatıp bi açsam bebeğim doğmuş bikaç günlük olmuş benim ağrım sızım bitmiş olsa ne güzel olur 😁
Seval1ecrin Yusuf__eren b Tam 38 benim bebeğim iri olduğu için erken alıyor canım iki hafta ilerden gidiyor zaten
Ciibiilii Seval1ecrin yarın sabah 9 da yatışım yapılacak benmde önce suni sancıyla normal deneyeceğiz inş olmazsada mecburen sezeryan 40+ 3 oldu hiç sancım yok bebek 4kg yu geçtiği için mecburen doğumu başlatacağız