Aynen bende de kasılmalar oluyordu böyle nefesimi kesecek tarzda oturumca kalkınca yüryünce çok zorlanıyordum hele gece uyku diye bişi kalmamıştı herkes normal dedi en son acile gittim grip şikayetiyle orda nstye aldılar sancılar yüzlere çıkmıs yani normal o sancılarla doğum oluyormus zaten açılmam falan yoktu ama bi iki hafta daha sürseymiş doğum olacakmıs yani hemen yatış yapıldı iki gün serum ilaç tedavisi oldum iki doz ciğer geliştirici vurulduk şuan evde de ilaçla o kasılmaları durdurmaya çalışıyorum işte bazılarına göre normal olan şeyler herkeste normal olmayabilir haftanız gelmişse nstye girmenizde fayda var