SYS Merhaba hanımlar İki gün önce kontrolüm vardı ilk kez nst ye bağlandım o gün ve beş dakika arayla kasılmalarımın çok sık geldiğini gördük daha öncede yaşadım bu kasılmaları ama ilk gebeliğim oldugu için ben çocuk hareket ediyo içerden kendini ittiriyor gibi şeyler sanıyodum meğerse kasılmaymış bunlar hastanede kaldım iki gün serumlar ilaçlar ve ciğer geliştirici iğne yaptılar açılmam yok rahim ağzı kapalı ama erken doğum riskin var diyor doktorum böyle bişey yaşayan oldu mu acaba daha çok erken haftamız ve çok endişeliyim..
mathildaa SYS 31 haftada kasılmalar için dr magnezyum yazdi. 35 haftadayiz dun dr kontrolüm vardi arttığını söyledim, normal dedi dr. Magnezyum falan yazdı mi?
Sblut23 SYS bende 32 haftalık hamileyim sırt ve bel ağrım var çarşamba gidicem doktora kasılma tam olarak nasıl bir şey ? Bazen karnım taş gibi sertleşiyor hiç anlamıyorum
Teusa Geçmiş olsun, bende bazen hareketli diyorum kendini top gibi yapıyor kısa sureli. Kontrole de 2 hafta var , endişelendim suan
SYS Teusa kafası suanda göğsümün altında ayakları asagıda pozisyonundan dolayıda böyle kasılmalar olabilir dedi doktor ama bende şöyle söyleyebilirim içerden çok sert bi ittirme karnıma dayanıyor ve karnım çok sert ve agrı yaşıyorum kısa süreliğine kafasını çok net hissediyorum bu yüzden ben kasılma değilde hareket sanıyodum
miraybilir SYS benimde ikizlerim öyle karnım sertleşiyor hatta kaburgama batıyor kasılma mı oluyormuş tedirgin oldum 🤦🏼♀️ Ağrı hissetmiyorum ama sertleşiyor elleyince sert birşey olduğu çok belli sırtı veya poposu diye düşünüyorum hep
Tugba61 SYS 33+4 üz şu an bende aynıyım 3 haftadır falan oluyordu ama günde 3 5 defa anca oluyordu doktor normal demişti. Ama şu son 2 3 gündür sıklığı arttı gün içindeki dediğiniz gibi sanki içeriden ittiriyor gibi taş gibi kalıyor orası 45 saniye sonra çözülüyor dağılıyor. Pozisyonumu falan değiştiriyorum dağılıyor. 4 gün sonra kontrolüm var o zaman sorucam. Zaten benim 20. Haftadan beri erken doğum riskim var yatıyorum Progestan ve kasılma önleyici adalat kullanıyorum.
SYS miraybilir sizi endişelendirmek istemem ama aynen öyle kafa popo gövde gibi hissediyordum bende ve bunları ben 5. Ayımdan beri hissediyorum tek tesellim suan bu birşey olsaydı o zamandan olurdu diye ilaçlar çok işe yaradı ama ara ara oluyo ama sıklığı azaldı
SYS Tugba61 banada aynı ilaçları verdiler bu ilaçları doğuma kadar kullanırsak bir sıkıntı olmaz suan önlüyoruz bu durumu dendi ilaçlar inşallah işe yarar dünden beri çok tedirginim
Tugba61 SYS rahim ağzı kısalığı vardı bende onun için 4 aydır kullanıyorum allaha şükür bizi getirdi bu haftalara bi de ek magnezyum kullanıyorum. Baya işe yarıyor inşallah doğum zamanına da taşıyacaktır 🙏🙏
miraybilir SYS bende adalat magnezyum ve progestan kullanıyorum üzüm zamandır ama onlara rağmen bu dediklerim oluyor
SYS Tugba61 inşallah canım rabbim hepimizi tam zamanında sağlıkla evlatlarımıza kavuştursun inşallah 🙏🏻
Banuka Tugba61 ne kadardı rahim uzunluğunuz?Ben 26. Haftadayım 3e yakın dedi doktor fitil ve magnezyum kullanmaya başladım.İnşallah 38 i görürüm 🤲🏻
SYS miraybilir diğer forumlara baktımda biraz bu ilaçlarla 40 haftasını dolduran çok olmuş olumsuz yazan olmamış umarım bizler içinde böyle olur bu aşamaya kadar çok çabaladık umarım bundan sonra hersey daha kolay ve gönlümüzce olur
miraybilir SYS inşallah canım misafirin geleceğiyle bebeğin doğacağının zamanı olmazmış rabbim yazmışsa zamanı gelince gelecekler önemli olan sağlıkla kucağımıza almak
Semaberay Nedeni enfeksiyon bende yaşadım on gün önce dişim apse yapmıştı o neden oldu antibiyotik yedim enfeksiyon geçince bebekte rahatladı.sizlerde idrar ve kan testini ihmal etmeyin birde magnezyum ve bol dinlenme
SYS Semaberay idrar yolumda biraz enfeksiyon çıktı antibiyotik verildi ama çok abartacak bi enfeksiyon değil dediler
mathildaa SYS genelde kasilma için magnezyum yazıyorlar forumda da cok okudum isterseniz bi sorun dr a. Engellemiyor ama rahatlatıyor azaltıyor