Sanemm99 cnn34 sanırım ben de kendi kendimi çok sıktığım için kendim yapıyorum gibi geliyor Allah’a şükür şimdilik iştahım da iyi ama bilmiyorum acaba kendim mi yapıyorum 6+1 bu arada☺️
cnn34 Sanemm99 olabilir canım aramızda iki gün var bazılarında bulantı olmayabiliyomş herkeste olcak diye bişey yok inşallah güzel bi hamilelik geçiririz 😇
Hilalzynp Canim Allah nasip ederse bu ayın 22 sinde kalp atışını duymaya gidicem çok zor geçiyor bulantıyla başım dertte
zynptnc cnn34 şu an bı sorunum yok bu ikinci hamileliğim benim 10.haftam dolduktan sonra gidecem inşallah
AselLinaMom cnn34 bizde 6 haftalık olduk geçen hafta gittik keseyi gördük ayın 23 de gidicez İnşallah o zaman duyarız kalp atışını 🤲🏻 benim de kasıklarda ağrılar oluyor ve mide bulantısı var 😑