Merhabalar bende 6+5teyim☺️ Gecen hafta keseyi gördük çok şükür 3 gun sonra kalp atisini duymak icin gidicez duyariz insallah 😔
Bendede halsizlik ve sabahlari mide bulantisi oluyor gece bazen uyaniyorum karnim rahatsiz ediyor ama onun haricinde baska bir skintim yok cok sukur hepimizin bebitolari saglikla gelsin insallah 🙏🏻❤️