Ipekgulll insan çok panik yapıyor o haftalarda çok sürekli olmuyormuş bende tecrübe ile sabitlemiştim , 21 hafta da hatta okadar hissederken iki gün hiç hissetmemiştim çok korktum ağladım zırladım detaylıya giricektim bekledim ikiz bide benim ekstra panik oldum ama gayet iyilerdi , 22 deyim hala çok düzene girmedi herkesin yapısı farklı bebekler farklı sıkıntı yapmayın tabi ihtimal etmeyin ama panik te yapmayın :)