mavi_kus az once doktordan çıktım acilmam 5 cm olmuş. Nişan yok su yok sancı yok. Beni yatırıp sezeryan yapalım dedi.birde 5 cm acilmam varda birkaç güne sancim başlar dedim gece olursa gece gelirim dedim. Bana dediği cümle şu gece gelirsen benim ekibi toplamam zaman alır mesai saati içinde gel yatıralım. Nedemek gece toplamak zor özel hastane degilmi burası. Bana xok saçma şeylerle geldi sürekli