Ben de 37+5de doktora gittiğimde 4 cm acilmam olduğunu söyledi istersen dogurtturabilirim dedi ama kabul etmedim. Cunku nişan yok suyum gelmedi sancimda yok. Yarın 6 cm acilmam varsa yatırım seni dedi ama ben yine kabul etmeyi düşünmüyorum çünkü sezeryan düşünüyor ve bu konuda catisiyoruz