Calisananne25 Sirince-anne34 hiç bilmiyordum bu durumu. Canıma minnet kahvenin her türlüsüne bayılırım. Hamilelikten dolayı sadece 1 fincan Türk kahvesi içiyorum. Doğumdan çıkar çıkmaz devamke o zaman 😁😁 nescafe gold seviyorum ben yumuşak içimi oluyor 🤭
findikkurdum17 Minoo01 Aynen öyle kişiden kişiye değişiyor bide anestezi doktorunun işini çok yapmasına bağlı bisey