Mevaninannesiii Sirince-anne34 2 si bir arada 3ü bir arada fark etmez canm baş ağrısını dindiriyor çok çok koy cantana
Tazeanne0134 Sirince-anne34 valla canım bana diyen olmadı ama çaydı nescafeydi eşim çok aldı sağ olsun 1 demlik çay içtiğimi bilirim ama mutlaka al yanına bol su iç doğumdan sonra
gunesveguney Sirince-anne34 ben 2si birarada içtim çıkar çıkmaz sonra 3ü birarada sonra Türk kahvesi aralıklarla tabi 😊 yanında bitter çikolata 🙏🏻 Şükür hiç baş boyun ağrısı yaşamadım
Nilufar_1996 Sezaryen doğum düşünüyorum. Ama cofe türk kahvesi asla içemiyorum nedense midem çok bulanıyor ağrıyor. Nasıl yaparım ben acaba 😢
findikkurdum17 Nilufar_1996 bitter cikolatada aynı gorevde diye biliyorum benim ikinci bebeğim ilki sezaryen hem kahve hem çikolata götürmüştüm bende
Minoo01 Nilufar_1996 ben içmedim ilk sezaryenim de. Bi şeyde olmadı. Baş ağrısı vs kişiden kişiye değişiyor. Genel anestezi de genelde daha yoğun oluyor diye biliyorum.
Nilufar_1996 findikkurdum17 Çikolata yerim sıkıntı yok. Ama cofe kahve içemiyorum mide ağrısı yapıyor bende hemen. 🤦🏻♀️
Merveonay Sirince-anne34 hastanede zaten ağrı kesici yapıyorlar serum takıyorlar neden koyuyorsun ki 😃 benimde oldu ama sade şekersiz sütsüz kahve içiyordum hem diri tutuyor hem ağrımı geçiriyordu
gunesveguney Sirince-anne34 bana anestezi doktoru kendi söyledi ağrı kesici yapılıyor evet ama günde 3 defa şekersiz Türk kahvesi nescafe iç bitter çikolata ye anesteziyi daha kolay atarsın baş boyun ağrısı yaşamazsın demişti
Edadadada Sirince-anne34 yeni sordum doktoruma Perşembe doğumum var sade kahve canimm. Nescafe Gold aldm birazdan doğum çantama koycam
findikkurdum17 Minoo01 Aynen öyle kişiden kişiye değişiyor bide anestezi doktorunun işini çok yapmasına bağlı bisey