Dumdil Aynen sanki hamile değilmişsin gibi hissediliyor ama karnın büyümeye başlasın tekmelerini hissetmeye başla o zaman anlıyorsun yavaş yavaş evet hamileyim diye ☺️🙏🏻
Damlacem Dumdil sanırım bende bu histen bahsediyorum evet hamile olduğunun bilincinde insan ama yinede hissetmek istiyor 😌
Gizemcetinn Damlacem merak etme 20. Haftalarda bel ağrıların başlarsa hissedersin 😂😂 acele etme ben 34. Haftadayım artık bel ağrılarından uyuyamıyorum 20. Haftalarda başlıyor ağrılar tadını çıkar hamileliğin en güzel dönemindesin
Damlacem Gizemcetinn ay böyle yorumlar gelince de korkmuyor değilim 😂 inşallah tüm annelerin kolay geçer inşallah 😌💜
llFatma Damlacem 32.haftadayim hala hamile olduğumu unutuyorum. Hiçbir belirti olmadi bende ne kusma ne tiskinme ne ağrı normal hayatımi yaşıyor gibiyim çocuk hareketini hissettikce hatırlatıyor bana 😁
Damlacem llFatma sanırım bende böyle olucam sadece ilk aylarda kusma oldu 1 2 defa birde 1 ay boyunca bulantı ama şimdi hiç birşey yok çok şükür diyim ne diyim 😂😌
Fatma_6868 Damlacem ayy cnm bende hiç bilmiyrm ki 16+5 daha hiç bulantım olmadı ama hamilrym öle düşünme
RasimEfemoms Damlacem hemen hemen aynı haftalardayız göbüş çok olmadığından insan kendini hamile gibi hissetmiyor. Hatta ben hala anne oldum mu diye düşünüyorum. Çok normal 🥰
Damlacem RasimEfemoms evet gerçekten göbüş çok önemliymis bakalim 1 aya kadar çıkıcak göbüşler inşallah 😌🙏
Sinemokcu Damlacem normal normal canim bi zaman sonra normal hissetmek istiyorum diceksin gobek buyuyunce 😂
Damlacem Sinemokcu ayy deme öyle ya bence onlarda tarifsiz güzel bir his olmalı her an özeldir diyelim 😌🙏
esredn Damlacem ben de öyleydim 27. Haftadayım artık baya hissediyorum.bebeğin hareketlenmesi, çıkan koca göbüşüm, hareket kısıtlılığım ve en ufak harekette nefes nefese kalmam sonuna kadar hissettiriyor.☺️
Nurcanatila6 Damlacem 39 haftalık oldum bak müthiş bir hamilelik geçirdim geçiriyorum çok şükür kıpırdamasi olmasa ben bile hâlâ inanamıyorum bu nasıl bir.sey diye 😂
Damlacem Nurcanatila6 o zaman bu çok iyi birşey ya çok zorlanan annelerimiz var kıymetini bilmek lazım bunca güzel şeylerin 🙏😌