Ben de o haftalarda öyleydim, hatta bir çok kişi de sizin gibi. Canınızı sıkmayın.
Şu an 22.haftadayım karnım çıkmamış olsa, ara ara minnak tekmeler yemiyor olsam ben de anlamayacağım 😁 ikinci trimester gerçekten balayıymış, tadını çıkarın bence. Son aylar daha zor oluyor gördüğüm kadarıyla.