okuyor Ezgiozkul Sevilay bozkurta gidiyordum ama bıraktım. Tuba düzcan’a randevu aldım bu ay. İnşallah memnun kalırım
Ceycey54 Ezgiozkul ben önceden adatıpta çalışan Reyhan kaplan a gidiyorum çok memnunum. Şuan özel muayenehane açtı
kbra_drk Ezgiozkul bey hekime Gülten hanıma gidiyorum gebeliğin en başından beri ve çok memnunum 35+4 2 hafta sonra sezeryan olucam inşallah