Sevincakarsu Ezgiozkul ilk doğumu mu adatipta Tuğba hanımda yaptım şimdi ayrıldı ordan şimdide Beyhekim Ertan. Çeliğe gidiyorum aynı zamanda araştırmaya da gitmek istiyorum
Tutututu123 Ezgiozkul ben de medarda ertan hocaya gidiyorum 34+2 haftalık hamileyim inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi :)
Ezgiozkul Sevincakarsu ben 35 haftalik oldum daha hic gitmedim araştırma hastanesine medar Ertan Zan doktorum🤗
Sevincakarsu Ezgiozkul Benim troid rahatsızligim var orda riskli gebelik grubunda da değerlendiridim ilk bebeğimde şimdi hiç gidemedim sıra bulmak zor Ertan zani da duydum çok iyi bir doktor
BBabyy Ezgiozkul merhaba Medar Hastanesi Musa Yılmaz kesinlikle tavsiyemdir doğumumu kendisi yaptı sezeryan doğum yaptım ve baş ağrısı bile yaşamadım doğumdan 3 gün sonra araba kullanmaya başladım hastane ekibi çok ilgili çok konforlu