AselMavi Kizlar 40+0 olduk 3 cm acilmam var halen tık yok hanimefendi de 😆 benim gibi olan varmı dertleşelim 🙄
N-h-e123 AselMavi ben bu şarkıyı söylediğim günün gecesinde gelmişti kuzum 😁39-6’da şu an 28 günlüğüz 😊
Zeytinlimon AselMavi 39+5 açilmam 1 cm di geçen hafta çatı muayenesinde.nişanımda geldi bebek gelmiyor.😕
AselMavi N-h-e123 oh massallah sağlıklı büyüsün kuzucuk inşallah 🥰🥰 Gelsin artık yaaa belim ve bacaklarım tasimiyo ağırlık artık 😆
N-h-e123 AselMavi çok teşekkürler. Evet ben doğum yaptım kalıntım , mantarım , ateş basması, uykusuzluk hepsi bi anda geçmişti . Bebeğin doğmasına bir de bu sıkıntıların bitmesine ayrı bir sevinmiştim 😊
AselMavi Zeytinlimon Allah bı befeste kurtulmayı nasip etsin inşallah hepimize 🙄🙏🙄 Kizlar çabuk gelir derler bide
AselMavi derya46 Yalanci sancim bile yok yaa benimmm 😒 geceleri karnım ağrıyor ufak ufak oda yediklerimden dolayı gaz diye düşünüyorum 🙄
lentil derya46 39+6 ile bende aynen öyle ne açılma ne sancı ne başka bir şey. Doğası yok gibi görünüyor bakalm ne zmn gelmek isteyecek
Eymeninannes AselMavi çatı muayenesi daha hiç olmadım açılma ne kadar var bilmiyorum dün ufak ufak sancı vardı bugün oda yok son durum ne olacak bilmiyorum seninki kac kilo oldu
AselMavi Eymeninannes iri bebek diyo bizimkine 4e yaklaşmış nasıl cikcak bilmiyorm 10 cm olması lazım dedi doktor 😒
AselMavi Ceyda12 hemde ne yuvarlanmak 😆 oturduğum yerden kalkarken herkes gülüyor bana artık debelene debelene 😆
Eymeninannes Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah bir an önce kavuşursunuz baya kilo almış ayy Allah yardımcın olsun canım 😂🤲🤲🤲💕