FerdAzra aynen öyle diğer odalar büyük diyorlar ve organizasyon daha kişiye özel gibi çok abartılı fark yok bluuspa mı neyse orda bi seans veriyorlar sanırım diğer paketlerde bide bi kreş de bi günlük mü ne zaman geçiriliyor yanlış hatırlamıyosam . Neyse de standart çok iyi bence ben onu kullancam inş