M-naz90 Merhaba,bende 13 haftalık hamileyim ve hala sudan tiksiniyorum,hala bulantım var ama fark ettim ki soğuk su beni tiksindirmiyor,bir şişe suyu koyuyorum dolaba hep ordan içiyorum bilmiyorum neden ama soğuk suyu daha rahat içiyorum,istersen birde öyle deneyebilirsin.