M-naz90 merhaba. İçebilseniz daha iyi tabi ama sizi anlıyorum ben 4 ay kadar aç susuz yaşadım nerdeyse 😀 çok şükür şimdi normale döndüm bebekte hiç bir sıkıntı yok. Abartmadan suyunuza limon tarçın vs koyabilirsiniz doktora sormuştum . 1,5 lt suya ince bi dilim limon veya 1 adet kabuk tarçın atabilirsin demişti doktorum aromalı olunca içebilirsiniz belki. Ama içemiyorum kötü bir şey olacak diye de düşünmeyn Allahın izniyle bebiş bi şekilde sizden birşeyler alıyor. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah