Been been 12 de gittim göremedi 18 de gittim net değilim ama üç çizgi gördüm sanki dedi kız dedi 22 de detaylım vardı %100 erkek dedi sonra bi kaç doktora daha gitmek durumunda kaldım başka sıkıntılardan ordada iki farklı doktor erkek dedi bende şaşırdım ama ilk duyunca ilk kızım olmuştu şimdide oğlum oluyor mutluyum 😁 çok zor ve sıkıntılı hamilelik geçiriyorum bir daha da düşünmüyordum bu hamilelik bile süpriz olmuştu bana çok şükür