Mucizebekliyorum2 Sevdayilmaz nerde çektirceksin canım bende çekilcemde anestezi li istiyorum birde fiyat nedir
Sevdayilmaz betull_3004 gecmis olsun 🤲🌸gebelik oluştu mu peki ,rahim filminden sonra gebe kalan cok kisi var sanirim. Ben psikolojik olarak cok etkileniyorum o yuzden anestezili istedim😔😊
betull_3004 Sevdayilmaz 2 kere 6. Haftaya gelemeden dusuk yaptim sonra rahim filmi cekildim hemen hamile kaldım suan 9 haftaligiz Allahım nasip eder inşallah evlat sahibi olmayı 😊💕
Nazendehanim Sevdayilmaz devlette mi yaptırdınız İstanbul’da devlette 2 düşükte yaptırmıyorlar ondan soruyorum bende 2 düşük yaptım
Sevdayilmaz Nazendehanim Arastirma hastanesinde yaptirmistik biz canim ilk dusukte yapilmiyor denildi iki defa aynisi olunca yaptirdik ama şimdiki aklim olsa ilk kayipta yaptirirdim kim nerden bilecek araştırmiyorlar bile 2 3 düşüğüm var de bakmiyolar bile cok basit bi islem aslinda 🙄ablam da tek dusukte yaptirdi 2 dusugum var dedi yaptılar yoksa yapmicaklardi 🤦♀️
Nazendehanim Sevdayilmaz kürtaj olmuşsunuz ama sağlıklı gebelik oluşmamış o zaman ,hangi şehirde siniz
Sevdayilmaz Nazendehanim hayir canim sorun yokken bianda durdu pihtilasmam oldugu icin igne kullanmam gerekli öğrenir öğrenmez
Mucizebekliyorum2 Sevdayilmaz yok daha adetimde bitmedi yarın son günüm ondan sonra ararım dedim doktorun önerdiği bi yer var orası anestezisiz çekiyomuş
betull_3004 Sevdayilmaz Rabbim bebek bekleyen isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah içinde bizlerede 😊
Ela532 Sevdayilmaz korkma canım Allah büyüktür 🥰 inşallah sonuclarin temiz çıkar agrinda olmayacak hiç merak etme
Papatya58 Sevdayilmaz yoo 5 dk sürmüyor bile. Ağrı sızı normal 5 saniye sancı sadece o ds ilaç verilirken o kadar.
Bfduam Sevdayilmaz geçmiş olsun, inş hayırlı haberlere vesile olsun🤲 Banada Dr çekil dedi, önümüzdeki ay çekilicem bende, anestezik senin gibi, diğerine korkuyorum. İnş iyi olacak, haber ver bitince işlem🌺
betull_3004 Bfduam filmde sıkıntı cıkmadı film cekilirken tuplerden birisi kapaliymis açıldı o kadar 😊