mor_menekse1 kızlar bime gelen büyük beden pijama takımı alan oldu mu güzl mi sizce malını çok beğendim markası da harika bozulan birsy degıl XL Aldım 54 kiloyum doğum çantama koymak için aldım sizce nasıl :)
BaharAkarakurt-2010 mor_menekse1 ya bende onu çok beğendim ama almadım çok kararsız kaldım emin olamadim kumaşı falan güzeldi aslında
mor_menekse1 BaharAkarakurt-2010 o markadan bebek zıbın aldık yiğeNime harika çıktı güzl bir marka diye aldım belliydi kaliteli ucuz bide
mor_menekse1 Aysegul9371 ikiz gebeyim sezaryen olurum büyük ihtimalle o yuzden kiloda alırım daha 20.haftadayım en küçüğü XL gelmişti zatn inşAllah iş görür :)
Kubragb Denediniz mi ürünü ben alacaktım kumaş türü polyester yazıyor acaba yakar terletir mi diye emin olamadım 🤷
cahillesohbetikestim Kubragb çok fazla terletmiyor ama tabi pamuklu kumaşa göre biraz havasız kalıyor ama yumuşacık çok güzel 🤭
mor_menekse1 cahillesohbetikestim iyi yaptın güle güle giyi :) biz daha yeniyiz içine olmuyoruz doğumda Kulancam inşAllah :)
mor_menekse1 BaharAkarakurt-2010 valla markası harika daha once kullanmıştım halla yeni gibi okdr yıkanmasına ragmen bnde aldım doğum çantası için :) annenizde güle güle kulansın
Selin12- mor_menekse1 ben onu çok beğendim yanliz büyük benden ben normalde s, m giyiyorum en küçük neden xl
mor_menekse1 Selin12- bnde normalde S, M giyorum ama malum gebelik kilo alma demek doğum çantası için aldım lazım olur diye :)
Selin12- mor_menekse1 benim 3.hamileligim diğerlerinde fazla kilo almamıştım canım zaten doguruynca hemen 9 kilo vermiştim l büyük gelmişti oyuzden cesaret edemedim
BaharAkarakurt-2010 mor_menekse1 ayy keşke alsaydım bwnde pişman oldum şimdi.Anam hemen giydi .Rabbim size de giydirmeyi nasip etsin 😍
Kafamanya mor_menekse1 bende alcaktım o kadar aradım buldum ama sonra vazgeçtim bedenininden emin olamadım sanırım
mor_menekse1 Selin12- bn 54 kiloyla giyindim uzun geldı sadce altı hiçte aman aman büyük degıldı üstü o yuzden aldım altını terazide kestircem okdr 😂