Sekerhamuru09 Portakaldavitaminn aynıyız ya inşallah bi an önce toplarız kendimizi böyle oldukça bebişe nasıl bakcam diye kendimi yiyorum 😔
AysenurPervan Deli gibi iş yapasım var ama aynı zamanda kasık ağrısı ve aralıklı sancıdan hiçbir şey yapamıyorum berbat bi ikilem 😂 bi de bebiş ters mecbur günü doldurmayı bekliyoruz sezaryen için 😔
1cocuk1bebekannesi Portakaldavitaminn bende yoruluyorum ve aşırı bel ağrım var. Bu gece farkettim duş alınca ağrım hafifliyo . Ayrıca birde 4 yaşında oğlum var. Hergun evi süpürüyorum çocukla oyna onunla ilgilen derken hareketsiz çok fazla kalamiyorum. Gece yattigim yeri bilmiyorum fakat tuvalet sorunu yüzünden en az 2 kere kalkıyorum 😏😤
Portakaldavitaminn 1cocuk1bebekannesi o tuvalet sorunu bende de var sürekli uyanıyorum tuvalette gitmek için ayrıca şuana kadar bütün ev işlerimi kendim yaptım çok şükür sabahtan akşama kadar hafta bir gün evi silip süpürme yapıyorum belki doğuma fayda olur diye ama hala sancım yok rabbim yardımcımız olsun inşallah 🤗
1cocuk1bebekannesi Nuraaannnonusss Allah kolaylık versin canım ❤️ 40 haftayi gecicem heralde bende 😳🙄 korktum şuan
Nuraaannnonusss 1cocuk1bebekannesi 40 çok normal aslında 41 de canm hiç korkma ☺️ ben sadece biraz yoruldum ve görmek istiyorum artık ☺️
Beyzannns 1cocuk1bebekannesi valla kuzu cuma gününsezeryan günüm var yani Şafak 4 kaldı çooook heyecanlı mutluyum 38 haftalık kızım 😂🤰🏻
Mervenurns Son 19 benimde geceleri rahat uyuyamıyorum aslında uyuyorum ama uykuya çok zor dalıyorum rahatımı bulamıyorum bir türkü hamile yastığı almama rağmen rahat edemiyorum hiçbir türlü bu gidişle oturarak uyuyacağım galiba
Beyzannns 1cocuk1bebekannesi ederim ederim aşk olsun doğum gününü bekleyen ve hamiş kalmayı dileyen her kadına her eve ocağa nasip etsin rabbim
poyraz_5652_ 1cocuk1bebekannesi son 24 gün bel ağrım çok hafif ama düzebsiz yalancı sancım çok oliyor birkaç gündür erken mi gelir bilmiyorum sizde sancı oliyor mu
1cocuk1bebekannesi poyraz_5652_ arada bı alttan bıçak saplaniyo gibi 🙄 dayanılmaz bel ağrısı kırık gibi . Bide aşırı akıntı var sarımsı süt gibi 🙄🙄