1cocuk1bebekannesi Selam kizlar son 20 günüm kaldı ve gerçekten endişeleniyorum . Korku ve heyecanı beraber yaşıyorum. Arada alttan bıçak saplanır gibi bı ağrı giriyo. Bide hiç çekilmez bı bel ağrım var. Sizin nasıl gidiyor 🙏🙂
Didemmmmm 1cocuk1bebekannesi bende buradayım 🙋🏼♀️ Son 20 gün benimde 🤩heyecan stres endişe korku hepsi bir Arada 🥴 özellikle gece sırt ağırlarım çok oluyor. Sürekli tuvalete çıkmaktan gece uyuyamıyorum 🙁
Sekerhamuru09 1cocuk1bebekannesi son 20 olarak sarılıp dertleşelim bari😀 bi belirtimizde yok henüz halsizlik sırt ağrısı bi çöp bile kaldırcak gücüm yok gibi😐
1cocuk1bebekannesi Sekerhamuru09 ben tam tersi çok iş yapasim var bir tek uykuya hayır diyemiyorum 🙄😁
Portakaldavitaminn Sekerhamuru09 Sekerhamuru09 Al benden de o kadar halsizlik yorgunluk tavan bendede Son 19 gün kaldı nasıl geçecek bilmiyorum ağrı vs yok rabbim yardımcımız olsun inşallah
Didemmmmm 1cocuk1bebekannesi Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Sekerhamuru09 1cocuk1bebekannesi ay valla hiç yok bende son bi iki haftadır sadece yatıp uyumak istiyorum neden böyle olduk anlamadım normalde çok hareketliydim🙄
Portakaldavitaminn 1cocuk1bebekannesi benimde son 19 gün ağrı sızı, vs yok böle giderse nasıl doğacak bu çocuk diye düşünüyorum artık iyice bunaldım sıkıldım hayırlısı ile gelsin inşallah diye bekliyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun ayrıca sürekli bı yorgunluk içerisindeyim nedense sizlerde öyle misiniz acaba
1cocuk1bebekannesi Portakaldavitaminn bende yoruluyorum ve aşırı bel ağrım var. Bu gece farkettim duş alınca ağrım hafifliyo . Ayrıca birde 4 yaşında oğlum var. Hergun evi süpürüyorum çocukla oyna onunla ilgilen derken hareketsiz çok fazla kalamiyorum. Gece yattigim yeri bilmiyorum fakat tuvalet sorunu yüzünden en az 2 kere kalkıyorum 😏😤
Sekerhamuru09 Portakaldavitaminn aynıyız ya inşallah bi an önce toplarız kendimizi böyle oldukça bebişe nasıl bakcam diye kendimi yiyorum 😔
Mom3834 1cocuk1bebekannesi son 30larda benden 🥲 bel agrısı arada ani bıcak saplanması gaz sıkışması gibi sancılar var.. midem cok yanıyor nefes almakta zorlanıyorum ve cok cabuk yoruluyorum. Sabah uyanamıyorummm.. Allah a şükür tuvalet sorunum yok idrar sıkışması yok 🙈
Nuraaannnonusss 1cocuk1bebekannesi benim şuan 40+3 günüm geçti ama hala belirti yok sadece midem bulanıyor ve adet ağrısı gibi ağrılarım var 😑
1cocuk1bebekannesi Nuraaannnonusss Allah kolaylık versin canım ❤️ 40 haftayi gecicem heralde bende 😳🙄 korktum şuan
Mervemrym Son 17 yazıyorda inanasım gelmiyor 🤣 ilki 41 haftalık geldiği için 🥲 haydi bakalım ilk kim doğuruyorrrr 🥳🥳🥳🥳