Benimde bat 21 kasım. Ara kanama olmuştu doktora gitmiştim progestan verdi rahimde et gibi bişey var adetin 3.günü gel alttan bakalım dedi. Eğer gebelik olursa da ilaç zaten yardımcı olur dedi. Kaşık ağrım var baş dönmesi ve bulanık görme oluyor arada ben ilaçtan olduğunu düşünüyorum 2 gün önce kaset test yaptım negatif ama ilginç bir şekilde kendimi hamile hissediyorum ☺️ İlk hamileliğime dair hiçbişey hatırlamadığım için kıyaslama bile yapamıyorum hakkımızda hayırlısı olsun 🙏