ydmayse Nrnkymc06 21 Kasım🌸 ben 8 kasımda yumurtlama gördüm. Son adet tarihim 22.10.21 idi buna göre aslında bu ayın 18 inde adet olmam lazım. Ama yumurtlamam geciktiği için adet tarihim de gecikir mi anlamadım eğer gecikirse bat tarihim 21 kasım oluyor ne zaman test yapacağımı bile bilemiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
2609nrgl Nrnkymc06 benimde 20 si geceleri cok acıkıyorum birde kasi ağrılarım var umutla bekliyorum.icimde de hamilesn iye bi his
Nrnkymc06 Hayırlısı inşAllah 🤲🤲 benimde sadece bel ağrım vardı ama şu an 1 saattir falan mide bulantım var bakalım bilmiyorum
Deletedmom4548454 Benim de 24 kasım suan daha cok yeni 1hafta bile olmadı yumurtlama olalı bakalm hayırlısı😇
EdizEliz Elif0611 aynen ya yoğun akıntım var. Acaba döllenme sonrası mı diye yormamak elde değil🤷🏻♀️
Nrnkymc06 EdizEliz EdizEliz 😂😂 benimde vardı birkaç gün öyle akıntım canım ama şimdi yok gibi değişik yani anlamıyorum 😂
Elif0611 regliye 9 gün kaldı benim günler geçmiyor 😂🤦🏻♀️ 2 3 gündür 1 2 saatlik sürende mide bulantım var ama üşütmüşte olabilirim çünkü bu kadar erken mide bulantısı başlamaz sanırım🤦🏻♀️
Nrnkymc06 Elif0611 Bende bu kadar erken olmaz herlde yaa diye diyee bekliyorum hayırlısı inşAllah alırız hepimizde güzel haberi 😂🤲🤲🥰🥰
Nrnkymc06 Valla benimde şu anda bi belirtim yok sadece olacakmış gibi hissediyorum karın agrım var ama bakıyorum hiçbir şey yok böyle 4-5 gun onceden başlamazdı ağrılarım ama bilmiyorum hamile gibi de hissetmiyorum kendimi 😂☺
Deletedmom4548454 Nrnkymc06 bende öyle valla bir agrı var rahatsz edici ama bilmiyorm hayırlısı olsun🙈
Pinpirikanne Nrnkymc06 benmde bat 21kasım bu ay ilk defa klomen çatlatma iğnesi oldum baya heveslendm…pazartesi bi kaset test yaptm negatif çıktı ama 6 gun var dedim bidaha yapcam cumartesi bakalm ne cikacak cok merak ediyorum