Bu ay adetimin 3. günü yumurtlama ilacı kullandım. 10 gün sonra yani 1 Kasım’da doktor 2 yumurtam geliştiğini günaşırı değerlendirmem gerektiğini söyledi. Adetim düzensiz oluyor takvime göre 2 gün gecikmem gözüküyor. Dün gece adet ağrımı yaşadım sökülecek gibi hem kasık hem bel ağrım vardı. Gelen giden yok. Belirtilerim akıntım fazla , gazım var arada bel ağrım oluyor , afedersiniz aşırı derece de ishalim vede bacaklarım ağrıyor bu belirtilerim 3-4 gündür yoğun. Bu şekilde hamileliğini öğrenen var mı ? Malum eczaneler kapalı ve kan vermek istemiyorum. Başına gelenler yardımcı olabilir mi ? ❤️