Çok geçmiş olsun inşallah vaktinde gelir bebeğiniz. Bende 25 haftalık hamileyim. Bugün çok ağrım vardı karnimda. Bu gaz sancısı da olabilir tuvalet problemide yaşıyorum bir kaç gündür ama ayırt edemedim. Ve bugün hareket hissetmedim. Zaten çok sık hissetmiyorum. Normal mi acaba haftasonu oluncada doktora gidemedim pazartesi ilk iş doktora gitmek olcak. Üç hafta omcede yalancı kasılmalar başladığı için gitmiştim erken doğum böyle tek bir belirtiyle gelmez degilmi 😓