HavvaNurr38 doktorun da cok onemlı mesela. İlk gıttıgım doktor da hamıle oldugumu bılıyrdum ama ıkız dıye aklıma gelmemıstı dogrusu. Halbukı akrabalarım da hep ikiz. Doktor baktı 1,2 1,2 dedı. Anlamadım. Tek olsaydı daha ıyıydı tabı ama olsun ıkız dedı. Moralımı bozdu salak herıf. Burda doguramazsın unıversıteyw gıtceksın dedı. Sınır oldum sevınsem mı uzulsem mı bılemedım.
Doktorumu degıatırdım ıçım rahatladı. Oturdu konustu benımle evet rısklerı var dedı ama dıkısıne kadar ben atıcam korkma dedı. Biz tedbırımızı alalım ılaclara sımdıden baslayalım dedı. Sadece cok kucuksun bendem bahsedıyor kucuk dıye mınyon bir kadınım, erken dogum beklıcez dedı🤷🏻♀️ Şükür doktor gozetımınde devam edıyoruz. Bırı bırınden azıcık daha kucuk sadece ama bır sorun yok şükür 🙏🏻 Bir de senın 2.hamılelık tecrubelısın sen hıc korkma. Ben ınternetten bır sey arastırmayı kestım artık. Haa bır de “Yaa ne guzell ama Allah kolaylık versın biz biriyle zor baş edıyoruz 2 tane zor olur🤔 ” cumlesını sıkca duymaya hazırlan 😂😂 hııcc te korkmuyorum hıcc te zor olmucak. Kızlarım sımdıden bıle uzmuyrlar yormuyorşar benı sukur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 GuZelll düşün 💕💕🐥🐥