Şimdi canlar benim bu ay 4 gün bir gecikmem oldu 5.günün sabahı adet oldum ama nasıl ağrılı geldi normalde ağrılı olur ama bu aydaki ağrıl ultra bir ağrıydı hatta ağladım ağrıdan dayanamadım akşama doğru ağrı kesici içtim artık birde afedersiniz kan pıhtı pıhtı geliyodu böyle bir post açmıştım ve normalde adetim 5 gün sürerkene 3 gün sürdü ama baya yoğun yoğun geldi 4-5.günler sadece bitmeye yakın lekelenmeler oluyo ya aynı öyle geldi şimdi kızçeler asıl sorum adetten sonra baya kalçamın biraz üstü tam orası çok ağrıyo kasıklarım çok ağrıyo bide hep midem bulanıyo şuanda olmak üzere adet bittikten sonra hamile kalınır mı biliyorum mümkün değil ama sormak istedim böyle olanlarınız veya beni bilgilendirmek isteyenleriniz🤲🤲