Aylin2011 1300nesli iki kızımda da avent kullandım ama fiyatı pahalı ve bulmakta zor olmuş arkadaşımın önerisiyle ikizlerime mamajo aldım ben beğendim fakat daha kullanmadım 35+4olduk doğunca inşallah
Emineyavuz_53 Kbrayankkk2 1300nesli ben migrostan aldım awente çok benziyordu bu benim 2. Gebeliğim 1. De ihtiyaç duymadım çok şükür âma önlem amaçlı aldım olduki sağmak zorunda kaldım diye . 55 TL ye aldım gayet kullanışlı bişeye benziyor . Büyük migroslara bakın derim mamajo sanırım markası . Saat geç olmasaydı atardım fotoğraf ini . 6 gün v dogumuma yataktan kalkmak artık tam eziyet 🤷 ama bence fazla para vermeye gerek yok
Teacherandmom Kbrayankkk2 hiç bir doktor onermiyor doktorunuza danışın derim. Şekerli suyu demiyorum bile zaten o tamamen cag dışılık 🙈
Teacherandmom Kbrayankkk2 çocuk susuzluktan niye ölsün bu tarz bilgilere inanmayın Allah aşkına 🙄🙄🙄anne sütü zaten bebegin tüm ihtiyaçlarını %100 karşılıyor
Civcivinannesiii metehaninannesiii bende lansinoh dusunuyorum ebebekten alicam ama bi cok secenek var az akis cok akis vs. Diye ne aldiniz siz
dnzcnrb Yani su yada şekerli su gazı geçsin diye kimyon v.s. veren anneler bebeğe tabi ki bişey olmaz ama ne kadar sağlıklı onun hesabını yapmak önemli olan
muges44 1300nesli Ben lansinoh kullanıyorum. İlla ki mamaya ihtiyaç duydum, henüz meme reddi yaşamadım bu biberonda
Calisananne25 1300nesli tecrübeli değilim ama kuzenlerimden filan gördüğüm kadarıyla philips avent aldım 2 tane