Kbrayankkk2
1300nesli ben migrostan aldım awente çok benziyordu bu benim 2. Gebeliğim 1. De ihtiyaç duymadım çok şükür âma önlem amaçlı aldım olduki sağmak zorunda kaldım diye . 55 TL ye aldım gayet kullanışlı bişeye benziyor . Büyük migroslara bakın derim mamajo sanırım markası . Saat geç olmasaydı atardım fotoğraf ini . 6 gün v dogumuma yataktan kalkmak artık tam eziyet 🤷 ama bence fazla para vermeye gerek yok