ege_ayaz_mom merhaba odaları hakkında bir bilgim yok ama gayet temiz bir hastane kötü olacağını hiç sanmıyorum calışanların hepsi güleryüzlü sekreterler hemşireler vs. Nazan hanım da gerçekten çok iyi inanılmaz tatlı bir doktor sohbeti cok güzel ben cok uzun araştırdım doktor sitesinden buldum Nazan hanımı yüzlerce yorumları okudum bir tane kötü yoruma denk gelmedim cok beğenilen bir doktor sonradan çevremde de gidenleri duydum hiç pişman değilim bende sezaryen olacağım Ocak ta hiç korkmuyorum rahatım doktor da iyi olduğu için içim rahat ☺️ Tek sorun dediğim gibi cok kalabalık bir sürü hastası var bayaa yoğun muayene sırasında bazen gecikebiliyor tam saatinde alamıyor bazen de vaktinde alıyor 🤷🏼♀️