_ipekkkkk ilk gebeliğimde diyetle birlikte şeker takibi ardından insülin kullanmıştım sabah aç ilk lokmadan 2 saat sonra tokluk öğlen aç tok akşam aç tok ölçüm yapmıştım tokluklar 2 saat sonra insülin kullanmaya başladıktan sonra bir gün sabah aç tok bir gün öğlen aç tok birgün akşam aç tok şeker takibi şeklinde devam ettirmişti doktorum 😉