Benim şeker yüklemesi sonrası aç 80 çıktı yükleme yaptıktan sonra 200 çıktı çok yüksek dediler şimdi diyet listesi verdi diyetisyen ve hergün 6 kez aç tok ölçüm yapıyorum ama 125 hiç geçmiyor acaba diyorum o içecekten sonra mı oldu 😔 eğer normale dönmezse insülin olucan dediler çok korktum ama çok şükür hiç yüksek çıkmıyor 🙏sizin de şeker yüklemesi sonrası yüksek çıkan oldu mu ve neler yapıyorsunuz